Вівторок, 30.04.2024, 00:44
Вітаю Вас Гість | RSS



Комунальна установа "Підгаєцький методичний кабінет" 
Підгаєцької районної ради Тернопільської області

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


14:33
Семінар з української мови

           Жити – значить мати проблеми, вирішувати їх – значить рости інтелектуально

 

                                                                                                            Конфуцій

 

            В умовах сьогодення перед школою разом з вимогами дати школяревi глибокі й міцні знання, стоїть надзавдання: розвинути творчi та комунікативні здiбностi кожного учня, сформувати в нього такі вміння та навички, які допоможуть йому самостійно опановувати новi знання та способи дій. У зв'язку з цим, у педагогічній практиці стала широко застосовуватися технологія проблемного навчання. Саме вона i стала предметом обговорення та обміну досвідом вчителів української мови та літератури Підгаєцького району на обласному семінарі-практикумі «Науково-методичний супровід застосування проблемного навчання для формування комунікативної та читацької компетентностей учнів», який відбувся на базі Тернопільського ОКІППО 23 жовтня 2019 року. У роботі семінару взяли участь Оксана Городецька, доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук, Майя Кондирєва, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО, які у своїх виступах висвітлили  науково-теоретичні засади застосування технології проблемного навчання.  Створення й розв’язування проблемних ситуацій стимулюють навчально-пізнавальну діяльність учнів, розвивають особисті здібності, логічне мислення, а вирішення проблемного питання дає змогу краще зрозуміти основну думку.

            Практичне застосування форм та методів проблемного навчання на майстер-класі презентували: Віра Терлюк, учитель опорного закладу «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів» (урок української мови у 9 класі «Розділові знаки між частинами складносурядного речення»), Надія Монастирська, учитель Підгаєцької гімназії імені Маркіяна Паславського (урок української мови у 7 класі «Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» та урок української літератури у 8 класі «Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч»), Оксана Корба, учитель Завалівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (урок української літератури у 5 класі «Євген Гуцало. «Лось». Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра»), Оксана Банах, учитель Завалівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (урок української літератури у 10 класі «Шлях Ничипора Варениченка від правдошукацтва до розбійництва»), Оксана Гальчак, учитель Угринівської ЗОШ І-ІІ ступенів (позакласна робота з української мови і літератури: флешмоб «Чи можемо ми вважати Шевченка нашим сучасником?»). Як організовано роботу методичної служби на теренах освітянської ниви Підгаєччини, ознайомили присутніх Віра Старка, завідувач Підгаєцького РМК, та Людмила Кузів, методист Підгаєцького РМК. Адже ряд проблем існує не тільки у системі викладання предметів, а й у роботі з педагогічними кадрами. Вирішення їх – запорука успіху.

             Отож, у час інновацій технологія проблемного навчання займає гідне місце у методиці викладання української мови та літератури і є досить ефективним і результативним способом формування всебічно розвиненої особистості, здатної творчо мислити, критично оцінювати ситуацію і легко адаптуватися в соціумі. Вироблені рекомендації дають можливість і учителям, і учням творчо переосмислити знання з проекціюванням на власне життя і діяльність.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 202 | Додав: pidgajcimk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz