Про проведення I-II етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад
з базових навчальних дисциплін у 2015-2016 навчальному році
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 07.09.2015 №915«Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2015/2016 навчальному році», відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 №1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 за №1318/20056 (далі - Положення), з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді
НАКАЗУЮ:
1. Провести у 2015/2016 навчальному році Всеукраїнські учнівські олімпіади базових навчальних дисциплін у такі строки:
1.1. І етап - шкільні - у жовтні 2015 р.
1.2. ІІ етап - районні - у листопаді-грудні 2015р.:
07 листопада - географія,
08 листопада - хімія,
14 листопада - трудове навчання,
15 листопада - українська мова і література,
21 листопада - фізика,
22 листопада - екологія,
28 листопада - англійська мова,
29 листопада 9.00 - астрономія,
12.00 - правознавство,
05 грудня - математика,
06 грудня - історія,
12 грудня - інформатика,
13 грудня - біологія,
20 грудня 9.00 - економіка,
12.00 – німецька мова,
26 грудня - образотворче мистецтво,
27 грудня - інформаційні технології.
|
1.3. Місце проведення ІІ етапу олімпіад – Підгаєцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.
1.4. Початок олімпіад о 9 год, крім олімпіад з правознавства та німецької мови, початок яких о 12.00.
2. Керівникам навчальних закладів:
2.1. Для організації та проведення олімпіад утворити організаційні комітети, для перевірки виконання завдань, визначення переможців - журі, для складання завдань сформувати предметно-методичні комісії, для консультацій щодо розв’язання спірних питань у роботі журі призначити експертів-консультантів. Персональний склад оргкомітетів, журі, експертів-консультантів затвердити наказом директора навчально-виховного закладу (І етап).
2.2. Для підготовки завдань І етапу створити предметно-методичні комісії, склад яких затвердити наказом директора навчально-виховного закладу.
2.3. Звіти оргкомітетів про проведення олімпіад з базових дисциплін (Додаток 1) та заявки на участь команд (Додаток 2) надіслати в оргкомітет ІІ етапу до 03 листопада (І етап).
2.4. До місця проведення олімпіад учні прибувають організовано в супроводі керівника команди, який, як правило, призначається з числа вчителів закладів освіти, які брали активну участь у підготовці учнів до олімпіади і не є членами журі або оргкомітету відповідного етапу змагань. Команду чисельністю понад 5 осіб супроводжує двоє дорослих, які є керівниками команд.
2.5. Керівники команд забезпечують своєчасне оформлення належних документів, прибуття учнів на олімпіаду і повернення їх до закладів освіти, належну морально-психологічну підтримку й допомогу, адміністративно відповідають за життя і здоров’я членів команд.
3. Затвердити персональний склад оргкомітету для проведення ІІ етапу учнівських олімпіад (Додаток 3). Для безпосереднього проведення кожної олімпіади сформувати робочі оргкомітети та журі(Додаток 4), експертів-консультантів (Додаток 5).
4. ІІ етап олімпіад з базових дисциплін провести за завданнями Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, складеними з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
5. Учасники олімпіад:
5.1. Учні мають право брати участь у кількох предметних олімпіадах.
5.2. На всіх етапах олімпіад учні мають право брати участь в змаганнях за клас не молодший, ніж клас їх навчання.
5.3. У І етапі олімпіад беруть участь усі бажаючі учні школи.
5.4. У ІІ етапі олімпіад беруть участь учні-переможці І етапу:
- з математики - 6-11 класів,
- з української мови і літератури, фізики, хімії - 7-11 класів,
- з історії, географії, інформатики, інформаційних
технологій, іноземних мов, біології, трудового
навчання, образотворчого мистецтва - 8-11 класів,
- з російської мови і літератури, правознавства,
економіки - 9-11 класів,
- з екології, астрономії - 10-11 класів
|
|
5.5. Кількісний склад учасників ІІ етапу олімпіад – по 1 учневі від кожної паралелі класів.
5.6. Учасники олімпіад до початку змагань ознайомлюються з вимогами, порядком проведення, обладнанням, інструментами, матеріалами, видами і формами морального та матеріального заохочення тощо. У разі порушення цих вимог спільним рішенням оргкомітету та журі вони можуть бути усунуті від змагань та дискваліфіковані.
5.7. Учасники олімпіад мають право:
- ознайомитись з відповідями (розв’язками) завдань, запропонованими журі, та з попередніми результатами оцінювання робіт;
- після завершення усіх турів олімпіади подавати заяву у письмовій формі апеляційній комісії впродовж 3-х наступних днів після проведення олімпіади з приводу правильності та об’єктивності оцінювання виконаних ними завдань і одержати письмову відповідь (за вимогою учня). У заяві учень повинен зазначити причину апеляції.
5.8. Забороняється втручання батьків учасників та інших сторонніх осіб у перебіг змагань, участь у перевірці робіт та розгляді апеляцій.
6. Переможці ІІ етапу олімпіад нагороджуються дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів окремо за класами в кількості, яка не перевищує 50 відс. від числа учасників змагань відповідного класу з орієнтовним розподілом кількості дипломів у співвідношенні 1:2:3. Переможцем не може бути учасник, який за сумарним результатом виступів на всіх обов’язкових турах відповідного етапу олімпіади набрав менше ніж третину від максимально можливої сумарної кількості балів
7. Методичному кабінету:
7.1. Звіти про проведення ІІ етапу та заявки на участь у ІІІ етапі подати в ТОКІППО до 10 січня 2016 року.
7.2. Забезпечити участь команд району у ІІІ етапі у січні-лютому 2016 року:
16 січня - правознавство,
20 січня - математика,
21 січня - географія.
22 січня - фізика,
23 січня - трудове навчання,
24 січня - німецька мова,
25 січня - українська мова і література,
26 січня - історія,
27 січня - інформаційні технології,
28 січня - хімія,
29 січня - екологія,
30 січня - біологія,
31 січня - англійська мова,
06 лютого - інформатика,
07 лютого - економіка,
13 лютого - образотворче мистецтво,
14 лютого - астрономія.
|
|
|
|
7.3. У ІІІ етапі олімпіад беруть участь учні середніх загальноосвітніх навчальних закладів, які стали переможцями ІІ етапу відповідних олімпіад і включені до складу команди району :
- з математики - 7-11 класів,
- з української мови і літератури, історії, географії,
хімії, фізики, інформатики, біології - 8-11 класів,
- з іноземних мов, російської мови і літератури,
правознавства, економіки, інформаційних технологій - 9-11 класів,
- з трудового навчання, образотворчого мистецтва - 9 і 11 класів,
- з екології, астрономії - 10-11 класів.
|
|
8. фінансування олімпіад:
8.1. Фінансування І етапу олімпіад проводиться за рахунок навчальних закладів району.
8.2. Фінансування ІІ етапу олімпіад здійснюється за рахунок відділу освіти.
9. Головному бухгалтеру ц/б відділу освіти забезпечити своєчасне фінансування методичного кабінету для проведення олімпіад згідно із кошторисами, розробленими методичним кабінетом відповідно до п. ХI чинного Положення.
10. Директору Підгаєцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Найчуку Я.С., на базі якої проводяться олімпіади, здійснити підготовку приміщень і територій, забезпечити дотримання правил техніки безпеки, охорони праці, життя і здоров’я учасників під час проведення олімпіад.
11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти В.І.Слюзар
|