Постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 року №79 затверджена нова редакція Положення про освітній округ, яким передбачено створення опорних закладів. "Мета створення опорної школи не в тому, щоб перекрити дітям доступ до отримання знань, а насамперед у тому, щоб дати школярам порівняно належні умови для навчання - школу, в якій є теплий клас, нормальна їдальня, спортивна зала і головне - високий рівень освіти" (Лілія Гриневич, міністр освіти і науки України).
Опорна школа:
- має статус юридичної особи;
- може мати рахунки в органах Казначейств, самостійний баланс, штамп та печатку;
- як правило, не менше 360 учнів без урахування учнів шкіл-філій;
- не менше 3 школи -філії;
- наявність матеріально-технічної бази (спортивні об'єкти, кабінети фізики, хімії, біології, географії, лабораторії та ін.);
- забезпеченість кваліфікованими педагогічними кадрами;
- очолює досвідчений директор.
Школа -філія:
- не є юридичною особою;
- як правило - це початкова школа (ЗНЗ І ступеня), або за рішенням засновника - основна школа (ЗНЗ І-ІІ ступенів);
- очолює завідувач філії.
Усі педагогічні працівники вважаються працевлаштованими в опорному закладі.
Директор опорної школи:
- призначає усіх працівників (опорної школи та її філій) і завідувачів філій;
- приймає необхідні для навчального процесу рішення ( розроблення Статуту опорної школи, Положення про філії, обсяг педагогічного навантаження, режим роботи опорного закладу, розклад занять, навчальні (робочі та індивідуальні) плани опорного закладу та його філій);
- відповідає за якість освіти у своєму шкільному окрузі;
- відповідає за налагодження системи професійного розвитку вчителів округу.
Завідувач філії відповідає за організацію навчально-виховного процесу та належних умов навчання у філії.
|