П`ятниця, 26.04.2024, 09:33
Вітаю Вас Гість | RSS



Комунальна установа "Підгаєцький методичний кабінет" 
Підгаєцької районної ради Тернопільської області

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


12:12
Обговорюємо проект Положення про з'єднані класи (класи-комплекти)

Проект

ПОЛОЖЕННЯ

про з’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи

у філії опорного закладу

І. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає правовий статус, порядок утворення та основні засади діяльності з’єднаних класів (класів-комплектів) початкової школиу філіях опорних загальноосвітніх навчальних закладів (далі – опорні заклади).

З’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи – це постійна група дітей, які працюють за визначеним річним навчальним планом і програмою згідно з постійним розкладом.  

У загальноосвітніх навчальних закладах з малою наповнюваністю дітей формування класів-комплектів визначається конкретними умовами й залежить від кількості учнів і вчителів.

1.2. З’єднані класи (класи-комплекти) початкової школи утворюється з метою:

створення єдиного освітнього простору;

забезпечення рівного доступу осіб до якісної освіти;

створення умов для здобуття учнями (вихованцями) початкової освіти у населеному пункті, максимально наближеному до їх місця проживання.

1.3. Головними завданнями створення з’єднаних класів (класів-комплектів) початкової школи у філіях опорного закладу є концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб учнів (вихованців), створення єдиної системи виховної роботидля самореалізації особистості, її всебічного гармонійного розвитку.

ІІ. Умови створення з’єднаних класів (класів-комплектів) початкової школи у філіях опорного закладу

2.1. Під час створення з’єднаних класів (класів-комплектів) початкової школи у філіях опорного закладу обов’язково враховуються:

- освітні потреби учнів (вихованців);

- здатність забезпечити на належному рівні організацію навчання;

- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами;

- наявність належної матеріально-технічної бази (обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету тощо);

- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою.

 

2.2. У з’єднані класи (класи-комплекти) початкової школи у філіях опорного закладу об’єднують,як правило,учнів двох класів: 1-й і 3-й класи; 2-й і 4-й класи.

2.3.  З’єднані класи (класи-комплекти) початкової школи у філіях опорного закладу створюються у випадку, коли хоча б в одній віковій групі до 5 учнів.

2.4.  Тривалість уроків визначається санітарними гігієнічними нормами: у першому класі – 35 хвилин; у других-четвертих класах– 40 хвилин. Зміна  тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та органами державної санітарно-епідеміологічної служби.

2.5. Для організації ефективного навчально-виховного процесу передбачається забезпечення класних кімнат відповідною матеріально-технічною базою, зокрема: пересувними дошками, ширмами, партами-трансформерами тощо.

2.6.  Навчальні предмети, що вимагають особливої підготовки (іноземна мова, фізична культура, музика, інформатика), можуть викладатися вчителями-предметниками.

2.7. Учитель у своїй роботі може використовувати різноманітні форми, методи та засоби навчання відповідно до мети і завдань уроку.

2.8. Оплата роботи вчителя у з’єднаних класах (класах-комплектах)здійснюється відповідно до відпрацьованого ним часу.

ІІІ. Організація навчально-виховного процесу у з’єднаних класах (класах-комплектах) початкової школи у філіях опорного закладу

3.1.Навчально-виховний процес у з’єднаних класах (класах-комплектах)здійснюється відповідно до робочих навчальних планів,  складених на основі типових навчальних планів, затверджених МОН, для учнів (вихованців) кожного класу окремо.

3.2. З’єднані класи (класи-комплекти)працюють за навчальними програмами для початкової школи, затвердженими МОН.

3.3. Розклад уроків у з’єднаних класах (класах-комплектах) складається відповідно до вимог санітарно-гігієнічних норм.

3.4.  За можливості, проводяться однопредметні та  однотемні уроки.

3.5. Перші і останні уроки вчитель проводить з одним класом (однією віковою групою учнів).

 

 

 

Категорія: Методична робота | Переглядів: 692 | Додав: kedych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz